Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2009 12:57 - Сън
Автор: atlantistoni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 754 Коментари: 0 Гласове:
2



Сънувах го. Отново.

Сънувах, че го обичам малко по-малко. Събудих се с потен крясък...

 Моля те, Господи, не сбъдвай молитвите ми да забравя! Как бих могла да живея без любовта си?! Ще съм жива ли? Ще ме има ли? 

Нека е далеч, нека е далечен, само да го има и да го обичам! Той е винтчето, на което се крепи цялото ми, смисълът да продължавам да дишам, когато съм останала без дъх. 


Тагове:   молитва,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: atlantistoni
Категория: Други
Прочетен: 108340
Постинги: 73
Коментари: 75
Гласове: 949
Архив
Блогрол