Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2010 01:21 - Гризейки огризки слънчеви петна
Автор: atlantistoni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 965 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 31.08.2010 15:46


Лятото си отива, нарамило раница със слънчевите ми щения, изпрани в морето и дъждовните локви. 
Вървя до него, скрила сълзичка в пазвата си и смело развяла най-хлапашката си усмивка... за тежките слънчогледи и златните жита, за пеещите планински водоскочета и всяко тролче под всяко мостче. За теб. И за мен.
По пътечката ми се гонят спомени... минали и бъдещи. Гонят ме пеперуди със седефени крила. Ветровете тичат след мен и ми шепнат думички, които никога няма да чуя... отново... защото не искам. 
Лятото си отива с кехлибарения цвят на узряло грозде и тръпчивият вкус на ледена бира. Плажът помни стъпките и смехът ми, морето къта още топлината на тялото ми. 
Останал там във вечерният бриз, звъни гласът на гларус в песен за мен... да се върна.

Имам още няколко къса жива плът да вплета в лъчите на слънцето и лунните пътеки. Имам още няколко мига любов да разпилея във ветровете... Имам още няколко скрити въздишки да споделя със звездите... в косите си. 
Лятото си отива. 

Аз ще остана. 


Тагове:   огризки,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: atlantistoni
Категория: Други
Прочетен: 108279
Постинги: 73
Коментари: 75
Гласове: 949
Архив
Блогрол